Sonntag, 18. Dezember 2011

Christmas Cards

Dann habe ich noch 2 Karten in den herkömmlichen Weihnachtsfarben gewerkelt:

Dafür habe ich verschiedene Scraps von meinen Weihnachtspapieren benutzt (daher weiß ich leider die Firma nicht mehr), Stempel von Hero Arts, Stanzer von Martha Stewart, verschiedene Bänder, Halperlen, Glitzersteine,




Dazu habe ich folgende Challenges gefunden:

- PaperPlay Challenge = # 50 - "Christmas";

- Stampin for the Weekend = #22 - Christmas;

- Take Time for You = #56 - Weihnachten / Heiligabend;


- Speedy Cats Friends Challenge by Mark's Finest Papers = 86~~Make a Christmas Card;

- Craftyhazelnut's Christmas Challenge = 51: anything goes for Christmas.

Have a wonderful day!

Hugs ... Tini 

Kommentare:

Barbara Colbert hat gesagt…

Great Christmas cards! Thanks for sharing with Mark's Speedy the Cat's Challenge! Happy Holidays!

Darlene (SCS:akronstamperdpk) hat gesagt…

Fabulous creations!! Thanks so much for joining us at The Sisterhood ‘CHRISTMAS’ challenge and please come back again soon!

Darlene
one of the 'Sistahs'
DAR’S CRAFTY CREATIONS

Hazel hat gesagt…

Fab cards - love all the red and white - thanks for joining in my CHNC challenge 51 - hope to see you again soon. x

Bella76 hat gesagt…

tolle Karten sind das geworden, gefallen mir sehr gut.

Vielen Dank für´s Mitmachen bei Take Time for You und schöne Weihnachten.
Liebe Grüße
Ela

Sonjas Bücherblog hat gesagt…

Huhu!
du hast nochmal bei meinem Adventskalender gewonnen. ich habe deine adresse nicht mehr. schickst du mir die bitte auf kueppersonja@web.de?

lg sonja

TannyP hat gesagt…

A gorgeous pair of Christmas beauties! Thanks for joining in the fun and playing along with the Sisterhood of Crafters Christmas Challenge!

Deirdre hat gesagt…

Gorgeous - thank you so much for joining us on Paperplay for this Challenge. Happy New Year to you and yours. Hope to see you again in 2012.

You might also like:

Related Posts with Thumbnails