Freitag, 4. Juni 2010

Pink Flowers and Tilda !


Ein herzliches Hallo an Alle!

Nachdem ich nun einen neuen und absoluten süßen Tilda Stempel habe - und auch der Martha Stewart Punch ist neu - musste ich heute erstmal eine rosa-pink blumige Karte machen :).

Meine Karte ist auch mein Beitrag für folgende Challenges:

- Magnolia Down Under = Challenge #48 - Flowers;

- Just Magnolia = Frame it; 
(My frame = Spellbinders Nestabilities Peony) 

- Charisma Cardz = Challenge #22 - Flowers;

- PaperPlay = '10 - Week 22 - Flowers and Sparkle  (oh yes...I love sparkles and glimmer *smile*);

- Next Stamp = Challenge #17 - Use Border Punch!  
(My border Punch = Daisy Fan Deep Edge Punch; Corner Punch by EK Succes)

And now this is my card:

 For enlargement please click direct on the photo

 colored with Aquarelll Pencils, 
Supplies: Prima Flowers, rhinestones, Stickles by Ranger 




Wish you All a very nice sunny weekend!



Kommentare:

Karen hat gesagt…

Awww WOW your card is so beautiful!! I so love that Tilda, and you have coloured her perfectly!! Thanks so much for sharing your beautiful card with us MDUC
Hugs
Karen
XXX

Andy hat gesagt…

Super Tini, paßt alles wunderbar zusammen, toll coloriert deine Tilda. LG Andy

Line´s world hat gesagt…

Die Karte ist super schön...und genau meine Farben *lach*
lg Line

Tom hat gesagt…

Hi!
Ich bin ja nicht so der Tildafan aber die Karte gefällt mir sehr gut!!

GLG
ToM

Leanne hat gesagt…

This is beautiful!

Thank you for joining us at Charisma this week - good luck!

Leanne xx

Stampin Mindy hat gesagt…

AWE! This is so sweet, i love the big border punch! Hugs!

debby4000 hat gesagt…

oh wonderful card Tini, beautiful cute Tilda and fab colours too.
luv
Debby

Bev hat gesagt…

Sweet card but unfortunately does not qualify for JM challenge, the challenge is to use pleated lace

You might also like:

Related Posts with Thumbnails