Mittwoch, 5. Mai 2010

Happy Birthday !!!

Hi to all my Friends !




An dieser Karte hatte ich so richtig Spass... denn 1. sie ist mir meinem Lieblings Tilda Stempel gemacht, 2. ist sie vollkommen in meiner Lieblingsfarbe rosa gehalten und 3. habe ich sie mal wieder richtig schön beglimmert :).

 For enlargement please click direct on the photo!


Supplies: colored with Faber Castell Aquarell pens, Stickles by Rangers, Flowers Die Cut by Crealies, Tag by Papermania, Ribbon by East of India, Paper by ?.


And now this is my entry for following challenges:

- The Shabby Tea Room = Week #8 - "Get Your Bling On"

- Die Cut Dreams Challenges = Challenge #46 Tilda in Pink;

- Everybody-Art-Challenges = Challenge # 89 - Pastell Colors;

and last - Happy Birthday to Simon Say Stamps Challenges = BIRTHDAYS/CELEBRATIONS !

Kommentare:

Debbie hat gesagt…

This is simply LOVELY! I {heart} those sweet little Maggie stamps!! So pretty in pink and bling! Thanks for joining us in the Tea Room this week!

Karen hat gesagt…

Really lovely, I love the layout of this card too, thanks for joining us at DCD.
xx

Stempelmamis-Kreativseite hat gesagt…

Huhu,
ich bin rein zufällig auf Deinen Blog gelandet:)
Du machtst ja wunderschöne Werke.
Habe mich direkt als Leser eingetragen.Werde jetzt bestimmt öfters vorbeischauen.

Wünsche Dir einen schönen Tag.

LG Irmi

Audrey Pettit hat gesagt…

Very sweet! Love all the pink and the adorable image and design. Thanks for playing along with us at The Shabby Tea Room.

Nicole hat gesagt…

Cute card and sweet image! Great job! Thanks for playing with us at The Shabby Tea Room! :)

Susie Sugar hat gesagt…

Adorable card really beautiful Tilda, thanks for playing with us at DCD this week please come back soon
Hugs Susie & Vikki xx

Kim Piggott hat gesagt…

Oh wow!
Such a beautiful card!
I love your image and pretty paper and detail!
Thank you so much for joining Simon Says Stamp on our Blogaversary!
hugs
kim x

debby4000 hat gesagt…

Oh this is gorgeous.
Thanks for joining us at Simon Says Stamps Challenge.
Luv
Debby

Caro hat gesagt…

Oh wow, die glitzert und glimmert ja wirklich total schön.
Zufällig sind das ja auch meine Lieblingsfarben*g*
Eine tolle Karte.

LG
Caro

Biscuitlid hat gesagt…

this is just so pretty, I love the gentle tones you've used

Thanks so much for playing along at Die Cut Dreams this week
Hugs
Victoria
x

Line´s world hat gesagt…

Oh die Karte ist wieder wunderschön geworden- genau in den richtigen Farben *g*
lg Line

Nikche hat gesagt…

Hallo Tini.
Einfach supertoll. Das Papier ist ja ein Traum. So süß. Und alles so schön rosa und Glitzer. Schade das mein Geburtstag schon vorbei ist.

Ganz liebe Grüße, Nicole

Annika hat gesagt…

I LOVE those papers and your Tilda is so beautifully colored! A perfect card!
TFS
Hugs
Annika

You might also like:

Related Posts with Thumbnails