Sonntag, 4. April 2010

Time for Strawberrys

Juchuuu... gestern habe ich schon die ersten Erdbeeren gesehen. Das heißt, der Frühling kommt wirklich! Dazu musste ich doch gleich meinen HM-Stempel "Sleeping with Strawberries" rauskramen und diese Karte machen. Den Papierbogen habe ich schon soo ewig, aber nie gebrauchen können. Nun kam er endlich zum Einsatz... das Papier ist von Leisure Arts.


For enlargement please click direct on the photo!


colored with Tombows and Copis'c, Paper: Leisure Arts, Prima Flowers, "Hello" = Sticker, Cuttlebug: Embossing Folder Dots and Nestabilities Labels Five,

Der Sketch ist von der CLP Challenge  April's Challenge #24;

außerdem passt meine Karte zur ABC Challenge zu: R is for RED!  


 

Kommentare:

Chelsea hat gesagt…

Hi Tini, your card is so cute and pretty. The red is so beautiful and your take on the sketch is wonderful. Those strawberry looks good enough to eat. ~Chelsea

Lorraine A hat gesagt…

Gorgeous card :-) the image is adorable and your colouring is just perfect :-) Lovely papers and embellies too :-)


Happy Easter :-)

thanks for joining the ABC Challenge :-)

luv
Lols x x

{Jane} hat gesagt…

Super cute image. So sweet

Thanks for joining us on ABC :)

Hugs Jane x

Helen hat gesagt…

Gorgeous card!
Thanks for joining us at the ABC Challenge!
Helen x

Liz's creative corner hat gesagt…

Hi Tini, your card is great, lovely colouring and fab take on the sketch, hugs Liz xx

Silvia hat gesagt…

Klasse coloriert!

You might also like:

Related Posts with Thumbnails