Samstag, 13. März 2010

Spring Time for Tilda :)

Ich habe wieder schöne Challenges gefunden zu der meine neue Tilda Karte passt.

Als erstes ein Sketch von Bev zu dem Challenge Blog Just Magnolia .
Dieser Sketch stand als Basis für meine Karte:

Weitere Blog mit schönen Challenges für meine Frühlings-Karte:

- Frosted Design zum Thema: Background Stamping. Meinen Hintergrund habe ich mit den Sketchy Flurishes von Inkadinkado gestempelt;

- Fussy and Fancy möchte gerne GREEN - also Grünes - sehen ;

- Stamp with Fun hat das Thema SPRING (=Frühling) 

und

Rosie D´s Challenge hat auch "Think Spring" diese Woche als Thema.




Stamp by Magnolia, Stickers, Prima Flowers, Gems, Cuttlebug Embossing Folders, colored with Copics.



HAPPY WEEKEND TO ALL !


Kommentare:

Stampin Mindy hat gesagt…

Great card, love the Tilda nad the colors. Thanks for joining us at Fussy and Fancy Friday!

Dena hat gesagt…

Tini! What great Spring colors! I love your "happy" card, it would brighten anyone's day!
Thanks for joining Just Magnolia this week! I hope you will join next week too!
Hugs, Dena

Saskia hat gesagt…

Hi, your card is so adorable.
Beautiful colours and papers.
Hugs Sas

Tina46 Kreativblog hat gesagt…

eine tolle frühlingkarte !! das motiv lieb ich . danke fürs mitmachen bei swf.
glg tina46

Mervi hat gesagt…

Lovely bright colours, very springlike and happy!
Thanks for playing with us
at Rosie D's challenge,
good luck;-))m

Tracy hat gesagt…

Lovely card, thanks for joining Rosie-D's challenge, good luck.
Happy crafting
Tracy x

CraftyGirl hat gesagt…

I am sooooo ready for spring and this card is just perfect! I love the bright colors! Thanks for sharing it with us again at Frosted Designs!
Barb :)

April Rose hat gesagt…

Cute card, lovely bright colors! Thank you for joining us at Fussy and Fancy Friday!
Hugs,
April

Anonym hat gesagt…

guten Start

You might also like:

Related Posts with Thumbnails